אמנת שירות

סתיולי – צרכנות נבונה בביטוח

כללי

סתיולי סוכנות לביטוח, מתכבדת להציג את אמנת השרות ללקוחותיה.
אנו מאמינים כי השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו הוא בין הגורמים החשובים אשר יוצרים נאמנות וקשר ארוך טווח ומפרה בין החברה ללקוחותיה.

אנו בסתיולי סוכנות לביטוח, הצבנו בפנינו כמטרה מרכזית, לפעול לטיפוח השירות האיכותי והמיטבי ביותר ללקוחות באמצעות ערכים מובילים של: אחריות, מקצוענות, נגישות, זמינות וכבוד הדדי.

עקרונות

העקרונות המנחים את סתיולי סוכנות לביטוח במתן שירות ללקוחותיה:

אמנת שירות זו נבנתה מתוך תפישה הממקמת אותך, הלקוח, במרכז העשייה ותוך אמונה כי שירות הניתן תוך אחריות, זמינות, כבוד הדדי, מקצוענות, אובייקטיביות ונגישות, הוא אשר יוצר נאמנות וקשר ארוך טווח.

אנו מתחייבים לעבוד בהתאם לערכי החברה ולהעניק את השירות המקצועי הטוב ביותר, ברמה הגבוהה ביותר, במהירות, יעילות וסובלנות ותוך שיפור מתמיד, לזהות ולהבין את צרכיו ורצונותיו של כל לקוח ולהציע מענה מדויק יעיל מהיר ומקצועי ולנהוג כלפי כל לקוחותינו ביחס של כבוד, בהגינות ותוך כיבוד פרטיותכם.

אנו מתחייבים לשמור על רמה מקצועית גבוהה ולהתעדכן באופן שוטף בהתאם לשינויים ברגולציה ולחידושים בעולם הביטוח, הפנסיה וההשקעות.

זמינות

  • סתיולי תפעל לעדכן את לקוחותיה לגבי אופן קבלת השירות ממנה, לרבות דרכי התקשרות, ימי עבודה ושעות קבלת קהל במשרדה.
  • אנו מתחייבים להעמיד לרשות לקוחותינו מגוון אמצעי התקשרות: דואר אלקטרוני, אתר האינטרנט של החברה, צ'אט, פקס, דואר, מענה אנושי טלפוני או פגישה אישית.
  • סתיולי תיתן מענה מתאים לצרכי הלקוח, במהירות האפשרית ממועד קבלת פניית הלקוח המבקש לתאם עמה פגישה או התייעצות טלפונית. למעט לקוחות הנמצאים תחת הסכם שכר טרחה שוטף, בו הוראות ההסכם מחייבות את סתיולי.
  • סתיולי תעניק מענה ענייני תוך 48 שעות לבקשת הלקוח לקבל ולהעביר אישור או מסמך, וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, והכל מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.
  • סתיולי תמסור כל מסמך הקשור ללקוח, ונמצא ברשותה על פי דין, לרבות לקוח לשעבר, וכל זאת תוך שבעה ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
  • סתיולי תמסור ללקוח שפנה אליה בעניין תביעה, מידע אודות זכויות הלקוח, ותביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.
  • כל לקוח יטופל בצורה מקצועית ונטולת אינטרסים זרים, תוך הקפדה על איכות המוצר ומחירו, עם התחייבות להשוואת מחירים בין החברות

ערוצי
תקשורת

ערוצי תקשורת

נשמח לעמוד לשירותכם במגוון ערוצי תקשורת, תוך שמירה על מדדים של איכות ומצוינות, להלן האפשרויות העומדות בפניכם על מנת ליצור עימנו קשר:

אנו זמינים למענה טלפוני: 09-7737733
בימים א'-ה' בין השעות 16:30 – 08:00
כולל מענה טלפוני לשעת חירום הזמין עבורכם מעבר לשעות פעילות המשרד.

אתר אינטרנט של החברה, הזמין לרשותכם 24 שעות ביממה, לקבלת מידע ושירותים במגוון נושאים ופנייה באמצעות טופסי צור קשר בכל נושא.

פקס: 09-7737737

דואר אלקטרוני: office@stavli-ins.co.il

דף הפייסבוק שלנו: Stavli – צרכנות נבונה בביטוח
באמצעותו תוכלו להישאר מעודכנים בכל הדברים החשובים.

שליחות הודעת WhatsApp למספר 050-404-0252

*אמנת שירות זו הינה הצהרת כוונות כללית של סתיולי סוכנות לביטוח פנסיוני בע"מ (להלן: "הסוכנות") ואינה מחייבת אותה או מהווה התחייבות חוזית ו/או הסכמית כלפי צד כלשהו. הסוכנות לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד, ישיר או נסיבתי, הנובע מהסתמכות על האמור לעיל. הפעולות המפורטות באמנה ייושמו ויפורשו על ידי הסוכנות לפי מיטב שיפוטה, הבנתה ושיקול דעתה הבלעדי. הסוכנות זכאית לעדכן את אמנת השירות, מעת לעת, לפי שיקול דעתה.