משמעות העבודה עם סוכן ביטוח מקצוען – סיפור לקוח

קיימים מקרים בהם אדם המבקש לרכוש פוליסת ביטוח בריאות, סובל או סבל ממצב רפואי כלשהו, למשל מחלה או תאונה שעבר, אשר עשוי להשפיע על מצבו בעתיד. מצב זה מכונה "מצב רפואי קודם". במקרה כזה תעבור ההצעה לביטוח "תהליך חיתום". בתום התהליך, יקבע ע"י חתם/ת חברת הביטוח, באילו תנאים או החרגות לקבל לביטוח.

אדם המבקש לרכוש פוליסת ביטוח בריאות, שסובל או סבל ממצב רפואי כלשהו, אשר עשוי להשפיע על מצבו בעתיד, "מצב רפואי קודם" – נזקק ל"תהליך חיתום".

ומהתיאוריה נעבור אל הפרקטיקה, ונספר את סיפור הלקוח ותהליך החיתום שהוא עבר

משפחה אשר ביקשה לערוך פוליסת בריאות משפחתית באמצעות משרדנו, כאשר לבנם היה לפני שנתיים שבר בעצם הזנב. בעקבות ההצהרה על כך (כראוי) נקבעה לבנם החרגה בפוליסה על עמוד השדרה המותני התחתון. למעשה, חברת הביטוח הטילה הגבלה כך שלא יהיה באחריותה לכסות מקרים הנובעים ממצב רפואי קודם.

לפי נוהל העבודה במשרד שלנו, כל אישור בנושא חיתום עובר לבדיקתו של ערן שחם, ששם לב להחרגה שנקבעה ומצא שאין לה הצדקה, לכן ערער על כך מול חברת הביטוח – ואכן תוך מספר שעות בוטלה ההחרגה בפוליסה.

מה ייתכן והיה קורה עם סוכן ביטוח פחות ייסודי שלא היה שם לב לעניין או עם מוכרן לא מקצועי וללא ניסיון? במידה וסוכן הביטוח המטפל או המוכרן לא היה שם לב לעניין, הייתה נושאת הפוליסה החרגה לשווא ולמעשה היה נמנע מבן המשפחה כיסוי ביטוחי במקרה של פגיעה חלילה בעמוד השדרה המותני – לכל החיים!

חברים, זוהי המשמעות לעבודה עם סוכן ביטוח מקצוען, ובעל ניסיון וידע משמעותיים גם בנושא תהליך החיתום. סוכן מקצוען אשר ידע להבין איזו בקשה להחרגה מחברת הביטוח היא אכן מוצדקת ומה ניתן לבקש להסיר, וכיצד נכון לעבוד מול מחלקות החיתום בחברות הביטוח השונות.

סוכן ביטוח מקצוען, יסודי ודקדקן, שטובת לקוחותיו עומדת לנגד עיניו בכל עת, או בשלוש מילים: 'סוכן נאמן לקוח'…

 

מחפשים סוכן ביטוח כזה שידאג לכם לכל אורך הדרך?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *