נסיעות לחו"ל בעידן מגפת הקורונה

כבר הבנו כולנו שמשבר הקורונה = חוסר וודאות, "ואף על פי כן, נוע תנוע!" (כפי שאמר גלילאו גליליי), לכן שגרת הנסיעות לחו"ל נמשכת גם בתקופה זו.

לא משנה אם מדובר בנסיעת עסקים, חופשה זוגית או משפחתית; חופשה שתכלול פעילות ספורט אתגרי או בכלל בטן גב ושופינג – בכל מקרה, חשוב שתמצאו כל דרך על מנת להפחית את אי הוודאות בכל מה שקשור ליציאתכם לחו"ל, כך תוכלו ליהנות ככל האפשר – בהתאם למגבלות הקורונה.

העניקו לעצמכם שקט נפשי בעת שהייתכם בחו"ל

אז איך עושים את זה? דואגים לביטוח נסיעות לחו"ל בהתאמה אישית, אך ורק באמצעות סוכן ביטוח יסודי, מקצוען ומיומן, שלא יתפשר על פחות מהטוב ביותר עבורכם!

זכרו כי בעידן הקורונה אל לכם להסתמך על הצעת מחיר שתקבלו "על הדרך", לא רוכשים את הביטוח "דרך קופת החולים", לא "דרך חברת כרטיסי האשראי", ובטח ובטח שלא באמצעות מוכרן טלפוני!

הקורונה טרפה את הקלפים עבור הנוסעים לחו"ל וכיום לכל פרמטר יכולה להיות משמעות הרת גורל על הטיסה הצפויה – אם בשל גורמים התלויים בהחלטות המדינה (סגר, סגירת השמיים, הכרזה על מדינות יעד כמדינות אדומות ועוד), גורמים התלויים במדינת היעד (האם חובה להיכנס לבידוד במדינת היעד, היכן צריכים לשהות בבידוד ועוד), ואם לגורמים אישיים (מחוסנים / לא מחוסנים, ילדים שנשארים בארץ ועלולים להידבק / להיכנס לבידוד, מצב בריאותי קיים ועוד פרמטרים רבים נוספים).

את המענה לכל האתגרים שמזמנת לנו הקורונה בעת נסיעה לחו"ל, המתווספים לפרמטרים "הרגילים", ניתן לקבל כאמור אך רק באמצעות פוליסה אישית המותאמת לכל נוסע ונוסעת ותוך שקלול כל הפרמטרים הרלוונטיים עבורם.

נוכל להציע את הפוליסה המדויקת עבורכם אותה "נבחר בפינצטה" מתוך מגוון אפשרויות, ממספר החברות הטובות ביותר. פוליסה כזו, שתעניק לכם שקט נפשי וכיסוי לתרחישים שונים בכלל ובפרט בכל הנוגע לאתגרי הקורונה.

ומה לגבי העלות? מניסיוננו הרב, העלות תהיה אותה עלות, לא תשלמו שקל אחד עודף, אך תרוויחו שירות מקצועי ושוטף לאורך כל הדרך, גם במקרה תביעה כמובן.

תשאלו לקוחות שכבר התנסו בשירות שלנו וחוו חווית שירות שעוד לא פגשו.

שמחים להיות כאן לשירותכם גם בתחום ביטוח הנסיעות לחו"ל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *