סיפור הצלחה בתביעה מורכבת תחת טיפולו המסור של סוכן נאמן לקוח

ככל שהשנים עוברות אני מבין יותר ויותר עד כמה שיטת 'סוכן נאמן לקוח' היא לא רק השיטה המשתלמת ביותר עבור הלקוחות, אלא חשובה מאין כמוה בקרות מקרה ביטוח. קראו את סיפורה של ציפי (שם בדוי) ותבינו.

יודעים לתרגם את המילים הכתובות בפוליסה שלכם – לכסף!

ציפי הגיעה אליי לפני כארבע שנים, לאחר מאבק במחלת סרטן ממנו החלימה עם מטרה ברורה – להצטרף לשירות הריטיינר שלנו 'סוכן נאמן לקוח', על מנת שנדאג לאינטרסים שלה במסגרת ביטוחיה הקיימים.

מתוך הבנה שביטוחים חדשים כבר לא תוכל לרכוש, בשל מצבה הרפואי, הצורך היה שנשמור על הפוליסות הקיימות ונעניק עבורה שירות טוב ומקצועי לכל צורך ועניין.

לצערנו הרב, לאחרונה קיבלנו הודעה מידיד המשפחה על כך שציפי חזרה להתמודד עם המחלה הקשה שנית והיא נתונה במצב לא פשוט, אשר מונע ממנה את האפשרות לעבוד.

בהבנתנו את המצב הקשה בו נתונה הלקוחה, פנינו אל תיקה הביטוחי בכדי לבחון כיצד נוכל לסייע והבנו שהאפשרות היחידה העומדת בפנינו היא לתבוע את פוליסת הביטוח הסיעודי של הלקוחה. פוליסה ותיקה מאוד, משנת 2003 (!) אותה הקפדנו לשמר.

חשוב להבין כי מורכב מאוד לתבוע פוליסת סיעוד בעקבות מחלת הסרטן שכן, לא מדובר על תביעה "קלאסית" של מצב בו הפך המבוטח לסיעודי. הבנו שכאן בדיוק נכנסת לתמונה המקצועיות שלנו והקשרים הענפים מול חברות הביטוח.

הגשנו את מסמכי התביעה המפורטים אל חברת הביטוח ויצאנו לדרך נחושים להצליח. הדרך הייתה אמנם ארוכה ומפותלת וכללה בנוסף להכל גם שתי בדיקות רופא שביקשה חברת הביטוח שנבצע. על אף כל זאת – התביעה אושרה לשמחתנו הרבה, עם תשלום שבוצע באופן רטרואקטיבי ומעכשיו תגמולי הביטוח הסיעודי ישולמו חודש בחודשו לרווחת המבוטחת ומשפחתה.

עכשיו תחשבו מה היה קורה אם ציפי לא הייתה מנויה על שיטת 'סוכן נאמן לקוח'?

מובן שלנהל תביעה מורכבת מסוג זה לבד, זה על גבול הבלתי אפשרי, בטח ובטח כאשר המבוטח במצב סיעודי. במקרה של ציפי ולמזלה ידיד המשפחה נרתם לעזרה וכל ההתנהלות שלנו, לצורך המצאת כל המסמכים הנדרשים, אישורים וכד', התבצעה מולו.

חשוב להבין כי גם במידה והייתה מתבצעת פנייה לסוכן ביטוח שלא עובד בשיטת 'סוכן נאמן לקוח' הוא היה מבקש בתמורה סכום כסף לא מבוטל מתוך התגמולים שקיבלה ותקבל המבוטחת בעתיד, מכיוון שמדובר על ניהול תביעה שכרוך בשעות עבודה רבות מאוד.

תודה גדולה למחלקת התביעות של חברת מגדל, בראשות הגב' רון רגב, שהפליאה פעם נוספת בשיתוף פעולה ענייני ורגיש בנושא. ולך, לקוחה יקרה שלנו, אנו שולחים איחולי רפואה שלמה ובריאות.

אל תישארו לבד במקרה תביעה!

רוצים לדעת על שיטת 'סוכן נאמן לקוח' שאנו מציעים ללקוחותינו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *